امید پژوهش
درباره وب
نويسندگان
موضوعات وب
لينک دوستان
تبادل
لینک هوشمند
برای تبادل
لینک ابتدا ما
را با عنوان
امید پژوهش
سالار و
آدرس
omidstar.LXB.ir
لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به طور
خودکار در سایت
ما قرار میگیرد.
برچسبها وب
لينک هاي مفيد
در ابتدا، پل کاندیسکی برای راه آهن طراحی شد و قسمتی از خط راه آهن بایکال - آمور بود، اما هرگز به این منظور به کار نرفت و تنها ساکنان محلی برای عبور و مرور به طرف دیگر رودخانه ویتین از این پل استفاده می کنند.
رادیو چین - به گزارش شبکه اینترنتی آدیتی سنترال در روز بیست و دوم نوامبر، گفته می شود تعداد زیادی از پل های جهان خطرناک به نظر می رسند، اما در این میان، پل کاندینسکی در منطقه ترانس بایکال روسیه خطرناک ترین آن ها به شمار می رود.
طول پل کاندینسکی 570 متر است و دو طرف رودخانه ویتین را به هم وصل می کند. شایان ذکر است که پهنای این پل تنها دو متر بوده و تجهیزات امنیتی مانند نرده های حفاظتی نیز ندارد. ساختار فولادی این پل فرسوده شده و ریل های چوبی کهنه ای روی آن را پوشانده است. با بارش برف نیز، این پل بسیار لغزنده می شود، با توجه به آن که این پل در منطقه سیبری قرار دارد، تقریبا تمام سال از برف و یخ پوشیده است.
در ابتدا، پل کاندیسکی برای راه آهن طراحی شد و قسمتی از خط راه آهن بایکال - آمور بود، اما هرگز به این منظور به کار نرفت و تنها ساکنان محلی برای عبور و مرور به طرف دیگر رودخانه ویتین از این پل استفاده می کنند.
در طول سی سال پس از ساخت این پل، هرگز تعمیر و باز سازی نشد و به همین دلیل امروز کیفیت آن بسیار پایین آمده گاه و بیگاه خودروها یا کامیون ها در عبور از این پل، چوب های آن را می شکنند.
طول پل کاندینسکی 570 متر است و دو طرف رودخانه ویتین را به هم وصل می کند. شایان ذکر است که پهنای این پل تنها دو متر بوده و تجهیزات امنیتی مانند نرده های حفاظتی نیز ندارد. ساختار فولادی این پل فرسوده شده و ریل های چوبی کهنه ای روی آن را پوشانده است. با بارش برف نیز، این پل بسیار لغزنده می شود، با توجه به آن که این پل در منطقه سیبری قرار دارد، تقریبا تمام سال از برف و یخ پوشیده است.
در ابتدا، پل کاندیسکی برای راه آهن طراحی شد و قسمتی از خط راه آهن بایکال - آمور بود، اما هرگز به این منظور به کار نرفت و تنها ساکنان محلی برای عبور و مرور به طرف دیگر رودخانه ویتین از این پل استفاده می کنند.
در طول سی سال پس از ساخت این پل، هرگز تعمیر و باز سازی نشد و به همین دلیل امروز کیفیت آن بسیار پایین آمده گاه و بیگاه خودروها یا کامیون ها در عبور از این پل، چوب های آن را می شکنند.
نظرات شما عزیزان:
موضوعات مرتبط: معماری ، ،
برچسبها:
آخرین مطالب
پيوندهاي روزانه
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب